Wyposażenie firmowego auta

Wyposażenie firmowego autaSamochód staje się coraz częściej narzędziem pracy przedstawicieli handlowych, firm transportowych oraz innych przedsiębiorców pragnących mieć lepszy kontakt z klientami.

Firmy jeżdżą po drogach całego kraju komunikując się z konsumentami, kontrahentami. Dobre wyposażenie firmowej maszyny pomaga nie tylko dotrzeć na miejsce, ale także zyskać większą wydajność marketingową.

Zacznijmy jednak od podstaw.

Wyposażenie firmowego auta należy uzależnić od następujących cech:

  1. Kto będzie jeździł samochodem firmowym? Ty czy pracownicy?
  2. Do jakich zadań zostanie przeznaczone auto firmowe?
  3. Jakie trasy pokona?
  4. Czy samochód firmowy posłuży do przewozu ludzi, a może rzeczy?
  5. Jakim budżetem dysponujesz?

Pytań jest oczywiście więcej, ale im bardziej szczegółowo je dobierzesz, tym lepsze wyniki osiągniesz.

Nie ma jednoznacznej odpowiedzi

Konkretna odpowiedź dotycząca wyposażenia firmowego auta nie istnieje, bo każda firma działa inaczej. I tak przykładowo pizzeria nie zainwestuje w najnowszego Mercedesa. Niewiele zarabiający pracownicy zamiast szanować własność szybciej ją zdegradują. Luksusowe wyposażenie motywuje, a użytkowanie pojazdu służbowego także we własnym zakresie zapewnia wyższe wyniki u przeciętnego przedstawiciela handlowego.

Komfort wykonywania obowiązków zawodowych

Kiedy kierowca (pracownik) pokonuje dłuższe trasy wyposażenie firmowego auta powinno obejmować profilowane siedzisko z podłokietnikiem i stabilnym miejscem na napój. Obowiązkowa klimatyzacja, przetestowane systemy bezpieczeństwa, dobrej klasy opony.

Samochód jako realna reklama

Właściciel działalności gospodarczej musi pamiętać nie tylko o wyposażeniu wewnętrznym pojazdu. Samochód to mobilna reklama. Naklejki zgodne ze strategią identyfikacji wizualnej pomogą promować markę. Dodatkowo zapewnią większą wiarygodność podczas sprzedaży.

Trendy panujące na rynku motoryzacyjnym wśród działalności gospodarczych

Od kilku lat widać u przedsiębiorców trend związany z zakupem samochodów lekko ciężarowych przerabianych na osobowe. Ogólnie chodzi o optymalne dopasowanie warunków przewozu ludzi i rzeczy, racjonalnie zabezpieczonych. Jeżeli tylko pojedyncza osoba używa pojazdu, wtedy warto przemyśleć usunięcie tylnej kanapy, a zamiast niej stworzenie składu narzędziowego, klatki na produkty itp.

Wielowymiarowy charakter firmowej jazdy samochodem warto docenić

Samochód to narzędzie pracy, mobilna reklama, pomoc transportowa, majątek przedsiębiorstwa, rzecz motywująca pracowników i jednocześnie niezbędny motyw funkcjonowania wielu firm. Omówione strategie wyposażenia firmowego auta pomogą poprawić wyniki ekonomiczne.

Komentarze

www.infocar.net.pl
Zapraszamy do serwisu, bloga motoryzacyjnego pod adresem www.infocar.net.pl
PartnerCars
W wyposażeniu pojazdu powinno liczy się przede wszystkim bezpieczeństwo zarówno kierowcy jak i pasażerów.