Kalendarze w roli gadżetów reklamowych

Kalendarze w roli gadżetów reklamowychKalendarze należą do najpopularniejszych gadżetów reklamowych. Są to też gadżety firmowe najbardziej uniwersalne. Z kalendarzy korzysta większość z nas, a ich formę, rodzaj i metody znakowania bardzo łatwo dopasować do każdej działalności.

W związku z tym problem dopasowania gadżetu w postaci kalendarza do charakteru firmy i branży, w jakiej działa dane przedsiębiorstwo zostaje praktycznie wyeliminowany.

Kalendarze reklamowe są też doskonałym nośnikiem najrozmaitszych przekazów. Często można zmieścić w nich znacznie więcej informacji niż dane podstawowe zazwyczaj umieszczane na gadżetach (mowa o logo i ewentualnym podtytule).

Jakiego rodzaju kalendarze reklamowe wręczać kontrahentom?

Zdecydowanie najczęściej spotyka się kalendarze książkowe, które łatwo poddają się personalizacji i należą do gadżetów reklamowych, które można z powodzeniem zindywidualizować, i to przy minimalnych nakładach kosztów. Kalendarze tego typu należą jednocześnie do produktów najdroższych, poza tym przeznacza się je do użytku indywidualnego, a nie zawsze takie właśnie przeznaczenie jest najbardziej pożądane.

Kalendarze ścienne

Kalendarze ścienne (trójdzielne lub w układzie rocznym) po zawieszeniu na ścianie generują przekazy zakrojone na znacznie szerszą skalę. Z przekazem reklamowym może zaznajomić się każdy, kto wchodzi do pomieszczenia wyposażonego w tego rodzaju kalendarz. Z drugiej strony jednak, przy nadmiarze danych informacyjnych i nieestetycznym designie przedmiot taki może wylądować w koszu, przez co nawet w minimalnym stopniu nie spełni postawionych mu zadań. W tym przypadku wskazana jest więc pewna oszczędność reklamowego przekazu.

Kalendarze biurkowe i listkowe

Jedne i drugie są bardzo wygodne. Kalendarze biurkowe bywają nieodłącznym wyposażeniem biur, są poręczne, użyteczne i funkcjonalne. Stosunkowo łatwo jest się nimi posługiwać, a coraz częściej producenci gadżetów reklamowych nadają im formę organizerów, łącząc z innymi przydatnymi gadżetami. Kalendarze listkowe należą natomiast do najtańszych gadżetów reklamowych. Niska cena przygotowania nie zawsze jednak przekłada się na popularność artykułów promocyjnych. W tym przypadku wadą kalendarzy tego typu są niewielkie (czyli pozornie wygodne) gabaryty sprawiające, że kalendarzyki te bywają nieczytelne i niewygodne w użytkowaniu. Mamy też tendencję do nadmiernego rozdawnictwa tego typu gadżetów, a w związku z ich nadmiarem osoby obdarowywane kalendarzykami często się ich po prostu pozbywają.



Rola komputera w firmie

Rola komputera w firmieKomputer w przedsiębiorstwie spełnia wiele funkcji, z których najważni

Kasa fiskalna - obowiązek, zgłoszenie, przepisy, ulga

Kasy fiskalneKasa fiskalna - obowiązek, zgłoszenie, przepisy, ulga

Produkcja okien - czy to dobry pomysł na biznes?

Produkcja okienMężczyźni poszukujący pomysłu na biznes często decydują się na branżę budowlaną.

Kalendarze reklamowe - ścisły top gadżetów reklamowych

Kalendarze reklamoweNa pytanie o to, co kojarzy nam się z gadżetami reklamowymi, spora grupa osób na

Skąd wziąć pieniądze na pierwszą firmę?

Skąd wziąć pieniądze na pierwszą firmę?Solidne finansowanie planowanej działalności gospodarczej jest